De Systemec helpdesk is op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar via: 077 - 396 75 72.
Bezoekadres: Marinus Dammeweg 25, 5928 PW Venlo.

Onze helpdesk heeft ook de mogelijkheid om op afstand uw bureaublad over te nemen.
Klik op onderstaande link om de Teamviewer applicatie te downloaden. Open het bestand na het downloaden en geef het ID en wachtwoord door aan onze helpdeskmedewerker. Hiermee kunnen wij vervolgens via een beveiligde verbinding uw bureaublad overnemen.

Laatste updates
Dec
18

Falco Networks is een strategische partner van Systemec en is tevens leverancier van hoogwaardige producten, oplossingen en diensten voor de high-end datacom markt. Zo heeft Falco Networks onder andere de backbone netwerkapparatuur aan Systemec geleverd. Denk hierbij aan Ericsson/Redback Core Routers en Core MPLS-switches van Extreme Networks.
Deze technisch hoogwaardige netwerksystemen zijn voor Systemec, zijnde Internet Service Provider (ISP) voor de zakelijke markt, van groot belang om hoogwaardige internet- en datacomdiensten nationaal en internationaal te kunnen aanbieden.



De samenwerking met Falco Networks biedt Systemec dan ook een garantie om blijvend te kunnen innoveren op het hoogste niveau. Met de sterk toenemende vraag voor snelle en redundante dataverbindingen zal de onderlinge samenwerking de komende jaren alleen maar intensiever worden. De verwachting is dan ook dat het dataverkeer, mede door de ontwikkeling van IOT en de sterke toename van mobiel verkeer, in 2021 het 3-voudige zal zijn van het dataverkeer in 2018.

Mede door de samenwerking en ondersteuning van Falco Networks, is Systemec klaar voor de sterke groei van het dataverkeer, zodat bestaande en nieuwe klanten verzekerd zijn van een optimale dienstverlening.

Systemec en Falco Networks werken reeds vanaf 2006 met veel plezier nauw samen.

Door Marcel Boumans, Manager Networking en Internet bij Systemec.

Wilt u meer weten over onze diensten, neem dan gerust contact met ons op en bekijk onze website.


Meer lezen »



Dec
18

Namens team Systemec wensen wij iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Contact met Systemec tijdens de feestdagen?

Mochten er in de vakantieperiode vragen of problemen ontstaan, dan staat ons team voor u klaar.

Heeft u een probleem of storing buiten kantooruren en heeft u een Gold SLA? U kunt ons dan 24/7 bereiken via het storingsnummer.

Heeft u dit storingsnummer niet, neem dan contact met ons op of bespreek dit met uw accountmanager.


Meer lezen »




Systemec B.V. - helpdesk