De Systemec helpdesk is op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar via: 077 - 396 75 72.
Bezoekadres: Marinus Dammeweg 25, 5928 PW Venlo.

Onze helpdesk heeft ook de mogelijkheid om op afstand uw bureaublad over te nemen.
Klik op onderstaande link om de Teamviewer applicatie te downloaden. Open het bestand na het downloaden en geef het ID en wachtwoord door aan onze helpdeskmedewerker. Hiermee kunnen wij vervolgens via een beveiligde verbinding uw bureaublad overnemen.

Laatste updates
Sep
2

In samenwerking met Penta Infra, gaat Systemec managed colocation aanbieden vanuit Düsseldorf.


Dit datacenter wordt opgenomen in het bestaande portfolio en biedt de mogelijkheid de Systemec diensten in Noordrijn-Westfalen verder uit te breiden.


Systemec biedt colocatie van serverapparatuur aan, waarbij er vele mogelijkheden zijn, zoals shared racks, private racks of een eigen private suite.


Alle voorzieningen zoals elektriciteit, klimaatbeheersing en verbindingen zijn optimaal geregeld.


Meer lezen »



Sep
2

We bieden niet alleen VoIP telefonie met een vast toestel, maar ook voor mobiel. Dit kan met een App, maar ook met een Vast-Mobiel abonnement (VaMo), waarbij de mobiele telefoon dus onderdeel wordt van de centrale.


Zeker in deze tijden van COVID-19, waar we veel thuiswerken, is het handig dat je mobiel onderdeel is van de bedrijfscentrale en je gewoon op je interne nummer bereikbaar bent en ook eenvoudig kunt uitbellen met het vaste bedrijfsnummer.


Meer lezen »




Systemec B.V. - helpdesk