VPN verbinding met Windows 7 + HSDPA + CISCO VPN Client

Wanneer u een VPN verbinding op moet bouwen om te kunnen verbinden met het kantoor, en u maakt gebruik van Windows 7, een HSDPA verbinding en de CISCO VPN Client, kan het zijn dat u problemen hebt met het verbinden.

Dit probleem is in de meeste gevallen simpel op te lossen.

 

Een nieuwe installatie van de software:

  • Wanneer Windows 7 is geïnstalleerd, en u maakt gebruik van de 32-bit variant, klik dan hier. Wanneer u gebruik maakt van de 64-bit variant, klik dan hier. *
  • Installeer het voor u bestemde bestand en volg de stappen volgens de installatie. Na installatie dient u in de meeste gevallen het systeem opnieuw op te starten.

 

Waneer het installeren van de nieuwe software niet heeft gewerkt zou het kunnen dat de software gedowngrade moet worden naar een iets oudere versie.

 

Een downgrade uitvoeren:

  • Verwijder 'DNEUpdate' van het systeem.
  • Verwijder alle software die gebruik maken van 'DNE'.
  • Herstart het systeem.
  • Installeer de oudere versie van 'DNEUpdate' en installeer ook opnieuw de software die gebruik maakt van 'DNE'. Wanneer Windows 7 geïnstalleerd is, en u gebruik maakt van de 32-bit variant, klik dan hier. Wanneer u gebruik maakt van de 64-bit variant, klik dan hier. *
  • Installeer het voor u bestemde bestand en volg de stappen volgens de installatie. Na installatie dient u in de meeste gevallen het systeem opnieuw op te starten.

 

 

* Wanneer de installatie van het bestand niet lukt volg dan de onderstaande instructie:

 

  • Ga naar 'Start' en dan typ in het vakje links onderin waar staat "Programma's en bestanden zoeken" het woord 'regedit' in.
  • Klik op het programma 'regedit' en kijk dan in 'HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Network\MaxNumFilters'.
  • Wanneer de waarde '8' is, verander dan deze naar '14', druk op 'OK', herstart het systeem, en probeer de installatie opnieuw uit te voeren.  
(3 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Systemec B.V. - helpdesk