Kennisbank: Hosted Exchange
Hosted Exchange mailbox toevoegen lukt niet

Wanneer het automatisch toevoegen van een e-mail account van onze Hosted Exchange e-mail dienst niet goed gaat, kunt u onderstaande gegevens invoeren om de mailbox handmatig toe te voegen:

Server: mail.systemeccloud.nl
Domein: dit kan leeg worden gelaten
Gebruikersnaam: dit is uw e-mail adres
Wachtwoord: dit is het wachtwoord dat bij uw e-mail adres hoort

iOS devices (iPhone/iPad):

  • Ga naar Instellingen, Accounts en wachtwoorden.
  • Tik op Nieuwe account
  • Kies Exchange
  • Vul uw e-mail adres en beschrijving in en tik op Volgende
  • Wanneer er een melding komt, kiest u voor Configureer handmatig
  • Vul uw wachtwoord van uw mailbox in, het apparaat gaat contact opnemen met onze Hosted Exchange server om te controleren of de gegevens juist zijn. Is dat niet het geval of gaat er iets niet goed in de communicatie, vul dan bovenstaande velden handmatig in.
  • Tik op Volgende, als alles juist is ingevoerd, komen er (na de controle) blauwe vinkjes te staan en kunt u selecteren wat u wenst te synchroniseren. Zodra u op Klaar tikt, is het account toegevoegd.
(2 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Reacties (0)
Nieuwe reactie plaatsen
 
 
Volledige naam:
Email:
Reacties:
CAPTCHA-verificatie 
 
Voer in het tekstvak hieronder de tekst in die je ziet in de afbeelding (wij maken hier gebruik van om automatische bijdragen te voorkomen).

Systemec B.V. - helpdesk