Nieuws
Apr
12

Per september 2019 stoppen de enkelvoudige ISDN1 en meervoudige ISDN2 diensten.

De grotere ISDN 15 – 30 diensten worden nog tot minstens begin 2021 ondersteund.

Bij het beëindigen van ISDN stopt de oude telefoniedienst en heeft het vaak ook invloed op de werking van een alarm, deurbel, intercom of overige apparatuur, zoals een frankeermachine.

Het alternatief is VoIP

VoIP betekent Voice over IP en hierbij belt u over een internetverbinding. Bellen over internet biedt de voordelen dat u als ondernemer niet meer locatie gebonden bent, de telefonie kunt koppelen aan andere applicaties en een overstap naar VoIP vaak ook nog kostenbesparend kan zijn. Tevens geeft Systemec VoIP onder andere toegang tot extra functionaliteiten zoals opnamefunctie, API’s, status gebruikers inzien, belgroepen opzetten, vast-mobiel integratie, adresboek altijd binnen handbereik enhet toevoegen van chatdiensten. 

 Een hosted VoIP oplossing werkt voor het gevoel als een traditionele telefooncentrale.

U kunt namelijk zelf bepalen waar een gesprek uitkomt en hoe er binnen de onderneming wordt gebeld. Denk hierbij aan het instellen van tijdschema’s, keuzemenu’s, eigen interne nummers of het uitbellen met bijvoorbeeld een gezamenlijk nummer.

Bij VoIP zijn alle lijnen zelf in eigen beheer. Is er een collega afwezig, dan kan snel en eenvoudig een doorschakeling worden geregeld, middels het gebruik van de eigen portal.

Twijfelt u over een gesprek, dan worden gesprekken standaard tot 14 dagen bewaard en opgeslagen als een MP3 bestand.

Ook biedt VoIP de VaMo koppeling. VaMo staat voor Vast op Mobiel en betekent het toevoegen van een mobiele aansluiting aan een virtuele centrale. Hierdoor kunt u een doorschakeling creëren van of naar uw mobiele nummer, net als bij het gebruik van een vast toestel binnen uw VoIP omgeving.

Overige functies, zoals het uitbellen met een vast of intern nummer, zijn ook mogelijk.

 

Wij geven u graag een eerlijk advies, inclusief een demonstratie en testomgeving.

Daarom nodigen wij u graag uit voor een persoonlijke demonstratie van onze Systemec VoIP dienst Xelion.

Niet zeker of u nog gebruikt maakt van ISDN? Dan is dit meestal te achterhalen op de factuur door een ISDN omschrijving, bijvoorbeeld ISDN2.

Wacht niet tot september met overstappen, omdat een huidige aanbieder de telefoonnummers moet vrijgeven bij nummerbehoud.

Interesse in een demo of in Systemec VoIP? 
Neem dan contact met ons op.




Reacties (0)
Nieuwe reactie plaatsen
 
 
Volledige naam:
Email:
Reacties:
CAPTCHA-verificatie 
 
Voer in het tekstvak hieronder de tekst in die je ziet in de afbeelding (wij maken hier gebruik van om automatische bijdragen te voorkomen).

Systemec B.V. - helpdesk