Nieuws
Aug
23

VVV-Venlo heeft er voor gekozen om zijn telefonie systeem te vervangen voor een moderne VoIP oplossing uit de Systemec Cloud. Gehost vanuit de datacenters van de business partner Systemec, heeft VVV-Venlo de beschikking gekregen over een Xelion platform.
Gekozen is voor Xelion, omdat deze naast een telefonie ook een volledige klantcontact oplossing biedt en omdat het de integratie met Afas Profit mogelijk maakt.

VVV-Venlo, opgericht in 1903, speelt dit jaar weer op het hoogste niveau. Na een verblijf van enkele jaren in de Jupiler League is VVV-Venlo het afgelopen seizoen kampioen geworden en zal Seacon Stadion - De Koel dit seizoen weer het vertrouwde decor zijn van eredivisie voetbal.

VVV-Venlo is doelgericht bezig met een lange termijn beleid om een financieel gezonde en professionele voetbalorganisatie te zijn. De keuze voor een door Systemec beheerd Xelion platform past in dit beleid en zorgt ervoor dat er nieuwe mogelijkheden zijn om de bereikbaarheid en service van de organisatie op een hoger plan te tillen.

Directeur Marco Bogers van VVV-Venlo geeft aan waarom gekozen is voor Xelion. "Wij willen op alle vlakken professionaliseren. Met de keuze voor een moderne VoIP oplossing kunnen onze medewerkers effectiever werken, ongeacht waar ze zijn. Ook wordt ons klantcontact veel professioneler, omdat we met Xelion over een aantal handige tools beschikken om inkomende telefoongesprekken slimmer af te handelen.”

Xelion is een complete telefonieoplossing, waarbij de gebruiker met een handige app op de PC of smartphone altijd op de juiste manier bereikbaar is. Het maakt dus niet meer uit of je op kantoor bent of onderweg, de app zorgt er voor dat je altijd via één zakelijk nummer bereikbaar bent als je dat wilt en vrij bent in de keuze van het mobiele netwerk dat je gebruikt.

In aanvulling hierop geeft Marco aan: "Een andere reden om te migreren naar Xelion is de integratie van telefonie met ons Afas Profit systeem. Het up-to-date adressenboek in Afas is automatisch ook beschikbaar als telefoonboek en als er iemand naar ons belt, wordt de klantkaart automatisch geopend. Dit maakt het mogelijk om de service naar onze relaties te verbeteren en bespaart veel tijd.”

Xelion is exclusief technologie partner van Afas en heeft reeds vele organisaties in Nederland voorzien van de mogelijkheid om hun CRM en telefonie naadloos te integreren. Inmiddels zijn er meerdere betaald voetbal organisaties die gekozen hebben om Xelion te integreren met Afas Profit.

Systemec is al sinds 2000 aan VVV-Venlo verbonden als sponsor en ICT-partner. Ingestapt op het moment dat VVV-Venlo in de kelder van de Jupiler League was beland, t/m de terugkeer in de eredivisie, waarbij Systemec sinds dit seizoen ook een van de Business Partners van de club is.

Systemec biedt vanuit de eigen datacenters in Venlo en Nettetal hosting, beveiligde verbindingen en cloud diensten aan. Zo is VVV-Venlo voorzien van een snelle glasvezelverbinding, een volledig managed virtueel kantoor omgeving en nu dus ook van een door Systemec beheerd Xelion telefoonsysteem.


Reacties (0)
Nieuwe reactie plaatsen
 
 
Volledige naam:
Email:
Reacties:
CAPTCHA-verificatie 
 
Voer in het tekstvak hieronder de tekst in die je ziet in de afbeelding (wij maken hier gebruik van om automatische bijdragen te voorkomen).

Systemec B.V. - helpdesk